*حــــس خـــدا*
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : توحید

خداوندا...بار پروردگارا... گاهی وقتها فراموش می کنم

که چه نعمات و لطف هایی به من کردی و از پیشامد ها دلگیر میشوم.

خدایا! اما میدانم که خوب میدانی که میدانم در هر شرایطی

و در هر پیشامدی تو به من عشق داری و هیچوقت تنهایم نمی گذاری.

گاهی وقتها اطاعتت را آنگونه که شایسته ی بندگیت هست نمی توانم ادا کنم

و این را هم میدانم که خیلی خوب و حتی خوبتر از من میدانی که این قصور

ناشی از نافرمانی ام نیست بلکه حاصل نقص وجودی ام

نسبت به عظمت بی حد و حصر توست.

خداوندا من و عشقم جز تو کسی را نداریم پس هیچوقت تنهایمان نذار.

خداوندا من و عشقم را در برابر هم سربلند کن

و کمکمان کن تا ما آنگونه که تو میخواهی باشیم.

خداوندا به خاطر عشقم تا عمر دارم تو را شکر می گویم.



نظرات شما عزیزان:

ترنم
ساعت10:21---3 اسفند 1391
تقدیم به عشقم،
توحیدم بدون که خدا همیشه بامن وتوست.
ماه من ، غصه چرا ؟!
آسمان را بنگر ، که هنوز، بعد صدها شب و روز
مثل آن روز نخست
گرم وآبی و پر از مهر ، به ما می خندد !
یا زمینی را که، دلش ازسردی شب های خزان
نه شکست و نه گرفت !
بلکه از عاطفه لبریز شد و
نفسی از سر امید کشید
ودر آغاز بهار ، دشتی از یاس سپید
زیر پاهامان ریخت ،
تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست !
ماه من غصه چرا !؟!
تو مرا داری و من
هر شب و روز ،
آرزویم ، همه خوشبختی توست !
ماه من ! دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن
کارآن هایی نیست ، که خدا را دارند ...
ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزی، مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق ، زمین خورد و شکست،
با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن
وبگو با دل خود ،

که خدا هست ، خدا هست !
او همانی است که در تار ترین لحظه شب، راه نورانی امید
نشانم می داد ...
او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد ، همه زندگی ام ،
غرق شادی باشد ....
ماه من !
غصه اگر هست ! بگو تا باشد !
معنی خوشبختی ،
بودن اندوه است ...!
این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه ! میوه یک باغند
همه را با هم و با عشق بچین ...
ولی از یاد مبر،
پشت هرکوه بلند ، سبزه زاری است پر از یاد خدا
و در آن باز کسی می خواند ،
که خدا هست ، خدا هست
و چرا غصه ؟1 چرا !؟!


ترنم
ساعت9:45---3 اسفند 1391
باز هم غربت دل
یاد تصویر تو کرد
در شب غمزده ام
باز هم چشم ترم
خواب تعبیر تو کرد

من به تنهایی ماه
من به ظلمتکده این همه اسرار سکوت
من به یک پنجره می اندیشم

تا فراسوی نگاهم برخیز
لابه لای افق سرد و کبود
دسته ای از گل یاس
روی موهای شب تیره من
تو بیاویز که شاید همه خاطره ها
رنگ چشمان تو را یاد آرد

ای پرنده که چنین تنهایی
لای آن ابر بلند
پشت دروازه رنگین افق
لحظه ای مکث نکردی شاید
که ببینی شبحی مثل خدا

رد پای همه ثانیه ها
پشت یک پرده شفاف بلور

و دو دستی که هوا را پس زد
و صدایی که مرا در خود خواند

شاهد خاموشی شمع من اند
که به یاد تو دلم روشن کرد

در عزای همه پنجره ها
پرده ها تاریکند

و سکوت ...
و قیام ...

و به پرواز بلند همه چلچله ها
سر به دیوار تو من می کوبم

شمع خاموش من و این همه شب
باز با یاد تو من می خوانم
که نسیم هوست میوه تنهایی من

من و این شمع خموش
من و این پرده تاریک و سیاه
من و این پنجره بسته کور
من و این ثانیه ها
من و دستان تو در این همه تب
من و تنهایی مهتابی شب
من ودیوار فرو ریخته ساکت و سرد
برگ خشکیده نارنجی و زرد

من و پیوند حرارت با می
من و یک ناله نی
آه!...

این ها همه یاران من اند
پس چرا می نالم
؟





ترنم
ساعت9:29---3 اسفند 1391
از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی

می ترسم....

چرا نمی دانی تو

چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم...می ترسم...


ترنم
ساعت13:53---2 اسفند 1391
تقدیم به عشششقم توحیییییییییییییید که مطمئنا هیچ وقت تنها م نمیذاره.



همه شب نالم چون ني ، كه غمي دارم



دل و جان بردي ، اما نشدي يارم



با ما بودي ، بي ما رفتي.



چون بوي گل به كجا رفتي؟



تنها ماندم ، تنها رفتی



چون كاروان رود...



فغانم از زمين بر آسمان رود



دور از يارم ، خون مي بارم



فتادم از پا به ناتوانی



اسير عشقم ، چنان كه دانی



رهائي از غم نمي توانم



تو چاره اي كن كه ميتوانی



گر ز دل برآرم آهي



آتش از دلم خيزد



چون ستاره از مژگانم



اشك آتشين ريزد.



چون كاروان رود



فغانم از زمين



بر آسمان رود



دور از يارم خون مي بارم



نه حريفي تا با او غم دل گويم



نه اميدي در خاطر كه تو را جوبم



اي شادي جان ، سرو روان،



كز بر ما رفتي،



از محفل ما ، چون دل ما



سوي كجا رفتي؟؟



تنها ماندم ، تنها رفتی



چو ن بوي گل به كجا رفتي؟؟



به كجائي غمگسار من



فغان زار من بشنو...... باز آ



از صبا حكايتي از روزگار من بشنو



باز آ ..... باز آ..............سوي رهي



چون روشني از ديده ما رفتی



با قافله باد صبا رفتی



تنها ماندم ، تنها ماندم.......

پاسخ:قربونت برم به خاطر همه چی و به خاطر بودنت ممنونتم.تو دارو ندارمی تو همه ی وجودمی.من به عشق تو دارم نفس می کشم.


ترنم
ساعت13:47---2 اسفند 1391
توحییییییییید به خاطر مطلب زیبایی که گذاشتی خیلی ممنون.خییییییییییییلی دوستت دارم عشقم .
تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

که زیبا بنده ام را دوست میدارم
ترا در بیکران دنیای تنهایان ...

رهایت من نخواهم کرد

رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود

تو غیر از من چه میجویی؟

تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم

تو دعوت کن مرا با خود به اشکی، یا خدایی میهمانم کن

که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم

طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت

که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که

وصل عاشق و معشوق هم، آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد

تویی زیباتر از خورشید زیبایم، تویی والاترین مهمان دنیایم

که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت

وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم

مگر آیا کسی هم با خدایش قهر میگردد؟

هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تورا از درگهم راندم؟


ترنم
ساعت13:38---2 اسفند 1391
وقتي «اذان » نواخته مي شود

شيطان از « معركه » مي گريزد

و من، زير گنبد فلك

روي «سجادة »سپيده

با تمام قامت، « قامت»مي بندم

و همه ی آفرينش

با من به نمازمي ايستد

نماز من قيامتي است

با «تكبيره الاحرام»

همه چيز – حتي خويشتن خويش - را

پشت سر مياندازم . . .


ترنم
ساعت10:06---2 اسفند 1391
توحیییییییییییییییییدم،عششششقم ،
خیییییییییییلی دوسسسسسستت دارم وبه خاطر بودنت درکنارم خیییییییییلی ممنونتم.خداییییییییییا به خاطرهمه چیزشکر،خدایییییییییا به خاطرعشششقم شکر.خدایییییییییییییییییاخیییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

صخره جا نمیزنه...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان *حــــس خـــدا* و آدرس hessekhoda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 7812
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1